חיפוש

2cm

דשא סינטטי למרפסת

חולמים על דשא במרפסת? זה כבר לא חייב להיות חלום. בעזרת דשא סינטטי, אתם יכולים ליהנות גם מדשא במרפסת, ולא רק בחצר או בגינה. בתים רבים בישראל ובעולם ניצלו את האפשרות להתקין דשא גם על מרצפות ומשטחים קשים, דוגמא זה שקיים במרפסת הבית. כך הילדים או הנכדים יכולים לשחק באופן חופשי, ללא שנחשוש לשלומם.

לפני שנסביר כיצד עושים את זה מה עלות דשא סינטטי במרפסת, נסביר תחילה למה זה רצוי וכיצד זה יכול לשדרג את המרפסת שלכם. בזכות השמש הקורנת מעל רחבי ישראל, רבים הופכים את המרפסת שלהם למין משתלה קטנה עם מגוון צמחים ועציצים.

דשא סינטטי יכול להיות אלמנט נוסף, שמוסיף צבע ירוק לעיניים ומשפר מאוד את המראה של המקום. הרבה פעמים גם הדשא יבוא כתחליף לעציצים, מאחר ולא ניתן לגדל במקום בו הדירה שלנו נמצאת עציצים בצורה סדירה, אז הדשא משפר את המראה של המקום. אגב, זה דבר שקיים הרבה בארה"ב, שם נהוג לרכוש דשא סינטטי למרפסת, שמהווה תחליף לצמחים.

מי שמתלבט בין דשא סינטטי למרפסת לבין דק, ההמלצה היא לבחור בדשא, כי הוא הרבה יותר נוח להתקנה, הרבה יותר נעים, הוא יכול לשמש גם כפינת משחקים וגם כפינת ישיבה וכן עלות דשא סינטטי זול יותר מאשר עלות דק והתקנתו.  לשם המחשה, דק יכול להגיע לסכום של 1000 שקל למטר מרובע, בעוד שבגודל זה, נשלם על דשא סינטטי בין 200 ל-300 שקל.

כיצד נתקין דשא סינטטי במרפסת?

רכישת דשא סינטטי למרפסת, איננה דבר מסובך, עלינו לרכוש את המשטח ואת היתדות, באמצעותם נחבר את המשטח לרצפה. להבדיל מהתקנת דשא סינטטי בגינה או בחצר, אזי שהתקנה שלו במרפסת היא הרבה יותר פשוטה, כאן אין צורך ליישר את השטח, אין צורך לנכש עשבים, רק צריך להעמיד את מרבדי הדשא אחד ליד השני, כולם צריכים לפנות אותו לכיוון, להדביק אותם לרצפה ולחבר אותם אליה.

תוך מספר שעות של התקנה, נהנה ממרפסת עם דשא סינטטי עליו הילדים והנכדים יוכלו לשחק בהנאה ועלינו נוכל לשבת לנוח.

לסיום, אנחנו רוצים להזמין אותכם לעולם הסוככים והפרגולות, שם תוכלו למצוא סוגים שונים של דשא סינטטי למרפסת. אתם מוזמנים להגיע לאולם התצוגה בגבעתיים, להתייעץ עם צוות המקום ולהזמין מרבדים של דשא סינטטי להתקנה. צוות החברה ישמח לעמוד לרשותכם בכל עניין ולעזור לכם בנושא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *