חיפוש

2cm

התקנת דשא סינטטי

בבתים רבים ברחבי ישראל וכן בגינות ציבוריות ובמגרשי משחקים רבים, החלו בשנים האחרונות להחליף את הדשא הרגיל בהתקנת דשא סינטטי מסוגים שונים. דשא זה אשר נחשב פופולארי מאוד באירופה, הפך עם השנים גם לפופולארי מאוד בישראל.

ישנן סיבות רבות לכך שדשא סינטטי החליף את הדשא הרגיל והפך להיות נפוץ מאוד במחוזנו. כפי שנראה מי, יש לדשא סינטטי יתרונות רבים, שלא קיימים בהכרח בדשא רגיל:

  • חסכון במים – להבדיל מדשא רגיל, הרי שהתקנת דשא סינטטי לגינה חוסכת בהוצאות מים, שכן אין צורך להשקות אותו. מדובר על יתרון עצום לא רק בעלויות השוטפות על הוצאות מים אלא גם בעלויות נלוות, קרי התקנת מערכת השקייה למשל.
  • מוצר ירוק – דשא סינטטי נחשב למוצר ירוק, כלומר כזה שידידותי לסביבה. הוא לא מצריך דישון, ריסוס ואלמנטים אחרים שפוגעים בסביבה.
  • עלויות נמוכות – התקנת דשא סינטטי, דורשת מעט מאוד עלויות. היא לא מצריכה טיפול, היא חסכונית במים, ואחרי התקנת דשא כזה, אין צורך לרכוש חומרי עזר למיניהם.
  • התקנה קלה – התקנת דשא סינטטי היא מאוד פשוטה, ניתן לבצע אותה תוך זמן מהיר מאוד, ללא הכנה מוקדמת. כמו כן מדובר על מוצר עמיד שמחזיק מעמד זמן רב.
  • מראה – אולי הפרט החשוב ביותר, מי שמסתכל על סוגי דשא סינטטי למיניהם, לא יכול להאמין שמדובר בדשא שאיננו אמיתי.

מתי נחליט להתקין דשא סינטטי וכיצד נעשה זאת?

כפי שציינו, התקנת דשא סינטטי מאוד נפוצה הן בבתים פרטיים והן בגינות ומגרשי משחקים ציבוריים. כיום כמעט כל קבוצת כדורגל נוהגת להתאמן על דשא כזה. היתרונות שציינו פלוס האיכות של דשא מסוג זה, והעובדה שלהבדיל מדשא רגיל הוא לא משתנה בשמש, ימשכו גם אותנו להתקין דשא זה בבית. כך נהנה ממראה של דשא בגינה או בחצר הבית והילדים יוכלו לשחק עליו בהנאה רבה.

על מנת להתקין דשא סינטטי, יש לקטול תחילה את העשבים במקום, לאחר מכן לתחם אותו, להרטיב את השטח שתיחמנו, ואז לפרוש את יריעות הדשא לכיוון מסוים. חשוב מאוד לוודא שאין מרווחים בין היריעות ושכולן מתאימות לתנאי השטח. בסיום התהליך מבצעים קיבוע של הדשא בעזרת יתדות.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על התקנת דשא סינטטי לגינה או לחצר, אתם מוזמנים לפנות לעולם הסוככים והפרגולות, וצוות המקום ישמח להציג בפניכם את המידע העדכני והחשוב ביותר בנושא, ולהציע לכם הצעת מחיר אטרקטיבית להתקנה ביתית מהירה ופשוטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *