חיפוש

2cm

הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר הוא אחד מניתוחי הלייזר הפופולריים והנפוצים בישראל. השיטה הניתוחית הזו הגיעה לישראל לפני כ-25 שנה ומאז עברו את ניתוח הסרת משקפיים אלפי מטופלים מרוצים.  

איך ניתוח הסרה של משקפיים מתבצע? 

בשלב הראשון, המטופל מגיע לאיבחון במרפאה המבצעת ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר ונבדקת התאמה של המטופל לניתוח. האיבחון אורך כשעה וחצי שבסופו הרופא מחליט האם המטופל כשיר לעבור את ניתוח הלייזר בעיניים. שלב האיבחון הוא החשוב ביותר ומאפשר למטופל לשאול את כל השאלות הרלוונטיות והחשובות ביותר עבורו.השלב הבא בהסרת המשקפיים הוא השלב הביצועי של ניתוח הלייזר אשר מתבצע עם צוות מקצועי הכולל רופא מנתח, אחות מוסמכת וטכנאי האחראי על הציוד הטכנולוגי בחדר הניתוח.  

חזרה לשיגרה לאחר ניתוח להסרת משקפיים בלייזר 

לאחר ניתוח להסרה של משקפיים אתם חוזרים הביתה עם מלווה. אסור למטופל לנהוג ברכב לאחר הניתוח ומומלץ לנוח בבית באותו היום. החזרה לשיגרה היא מהירה והמטופל יכול לחזור לעבודה כבר ביום למחרת.  

הסרת משקפיים בבית חולים 

המקום המומלץ ביותר לביצוע ניתוח לייזר להסרה של משקפיים הוא בבית חולים. בית החולים אסותא מציע למטופליו לעבור הסרת משקפיים בלייזר במרפאות הפזורות ברחבי הארץ. מרפאות אסותא אופטיק של בית החולים אסותא מעסיקות רופאי עיניים ומנתחים מהטובים ביותר בתחום. את האיבחון אתם עושים במרפאת אסותא אופטיק עם אופטומטריסט מומחה של המרפאה האחראי על שלב האיבחון.  

הסרת משקפיים באסותא אופטיק

הסרת משקפיים בבית חולים אסותא תספק לכם שקט וביטחון לדעת שאתם בידיים טובות. בית חולים אסותא קיים מעל 70 שנה וצוות המרפאות הוא מנוסה בתחוםניתוחי העיניים בלייזר. אם בחרתם לעשות ניתוח להסרת משקפיים, הדבר הנכון לעשות הוא לבצע את הניתוח בבית חולים. בית החולים הטוב ביותר עבורכם,המחזיק מרפאות בתפוצה ארצית, הוא בית חולים אסותא. אתם מקבלים ליווי לאורך כל התהליך ואיבחון מקצועי בכדי להתאים לכם את הניתוח. בזמן האיבחון עושים עם המטופל תיאום ציפיות בכדי להבין מה המטרות של המטופל אל מול היכולות של מכשירי הלייזר המתקדמים הנמצאים במרפאות אסותא אופטיק.  בית החולים אסותא מזמין אתכם לעשות ניתוח להסרת משקפיים בלייזר במרפאות של בית חולים מקצועי ולקבל את התוצאות הטובות ביותר.